Referenční objekty - stabilizace kolejového lože

Rok Objekt Materiály
2007 Žichlínek - inundační most

MC-Ballastbond 70; 27 m

2008 Zvole - železniční most MC-Ballastbond 70; 13 m
2008 Zvole - železniční propustek MC-Ballastbond 70; 10 m
2008 Trať Praha - České Budějovice; obec Čtyřkoly MC-Ballastbond 70; 450 m
2008 SO 12-20-01 Železniční most v Dolních Počernicích (Malešická kolej) MC-Ballastbond 80; 15 m
2008
Praha - zpevnění ploch před tunely po Vítkovem MC-Ballastbond 70; 500 m2
2009 Optimalizace trati České Velenice - Veselí nad Lužnicí, 1. stavba - pevná jízdní dráha na podchodě v ŽSt. České Velenice; Vyrovnání přechodu mezi kolejovým ložem a pevnou jízdní dráhou v místě podchodu k nástupištím - etapa I MC-Ballastbond 70; 152 m2
2009
Optimalizace trati Benešov u Prahy - Strančice; SO 93-20-03 Železniční most v km 144,234 přes Sázavu, kolej č. 1 MC-Ballastbond 70; 170 m
2009 Optimalizace trati České Velenice - Veselí nad Lužnicí, 1. stavba - pevná jízdní dráha na podchodě v ŽSt. České Velenice; Vyrovnání přechodu mezi kolejovým ložem a pevnou jízdní dráhou v místě podchodu k nástupištím - etapa II
MC-Ballastbond 70; 76 m2
2009 Optimalizace trati Benešov u Prahy – Strančice, vlaková zastávka Pyšely SO 93-20-04 Železniční most v km 145,115, kolej č. 1 MC-Ballastbond 70; 15 m
2009 Optimalizace trati Benešov u Prahy – Strančice, vlaková zastávka Pyšely SO 93-20-06.1 Železniční podchod v km 145,157, kolej č. 1 MC-Ballastbond 70; 5 m
2009 Optimalizace trati Beroun - Zbiroh; SO 17-38-03 Železniční most v km 47,836, nádraží Zdice, kolej č. 1 MC-Ballastbond 70; 9 m
2009 Optimalizace trati Beroun - Zbiroh; SO 16-38-05 Železniční most v km 45,943, kolej č. 1
MC-Ballastbond 70; 11 m
2009 Optimalizace trati Zbiroh - Rokycany; SO 28-38-41 Železniční most v km 78,490, Holoubkov, kolej č. 1 MC-Ballastbond 70; 15 m
2010 Optimalizace trati Beroun - Zbiroh; SO 18-38-02 železniční most v km 52,083, Bavoryně, kolej č. 1 MC-Ballastbond 70; 50 m
2010 Kolín - Velký Osek most v km 298,866 SO 4201, kolej 114 a kolej 112; SO 4201 železniční most v km 298,866 přes Labe kolej 114; Vyrovnání přechodu mezi kolejovým ložem a pevnou jízdní dráhou na mostě MC-Ballastbond 70; 55 m3
2010 Železniční propustek v km 54,003 na trati Řevničov-Lužná; zborcená klenba a propadlý štěrk; dosypáno a stabilizace MC-Ballastbond 70; 120 l
2010 Optimalizace trati Votice - Benešov; SO 81-20-42 železniční most v st. km 116,013, kolej č. 1 MC-Ballastbond 70; 8 m
2010 Optimalizace trati Beroun - Zbiroh; SO 18-38-07 železniční most v km 54,363, Praskolesy, kolej č. 2 MC-Ballastbond 70; 12 m
2010 Železniční most v km 11,723 v obci Velvěty; Vyrovnání přechodu mezi kolejovým ložem a pevnou jízdní dráhou na mostě MC-Ballastbond 70; 90 m2
2010 Kolín - Velký Osek most v km 298,866 SO 4201, kolej 114 a kolej 112; SO 4201 železniční most v km 298,866 přes Labe kolej 112; Vyrovnání přechodu mezi kolejovým ložem a pevnou jízdní dráhou na mostě MC-Ballastbond 70; 55 m3
2011 Železniční trať č. 250, mezistaniční úsek Vlkov u Tišnova – Říkonín, kolej č. 2, indikátor horkoběžnosti v km 46,464 MC-Ballastbond 70; 160 l
2012 Úsek tramvajové trati mezi zastávkami Vychovatelna a Bulovka - vyrovnání přechodu mezi kolejovým ložem a pevnou jízdní dráhou v oblasti zastávek MC-Ballastbond 70; 920 l
2012 Zastávka tramvaje Bulovka - stablizace staničních ploch MC-Ballastbond 60; 1140 kg
2012 Rekonstrukce Střelenského tunelu, vč. kol. č.1 a 2 v km 22,480 - 23,610 a kol. č .1 v km 21 ,110 - 27,261 trati Horní Lideč - st.hr. SR; Vyrovnání přechodu mezi PJD v tunelu a štěrkovým ložem - etapa I MC-Ballastbond 70; 1120 l
2013 Rekonstrukce Střelenského tunelu, vč. kol. č.1 a 2 v km 22,480 - 23,610 a kol. č .1 v km 21 ,110 - 27,261 trati Horní Lideč - st.hr. SR; Vyrovnání přechodu mezi PJD v tunelu a štěrkovým ložem - etapa II MC-Ballastbond 70; 1120 l
2013 Rekonstrukce Střelenského tunelu, vč. kol. č.1 a 2 v km 22,480 - 23,610 a kol. č .1 v km 21 ,110 - 27,261 trati Horní Lideč - st.hr. SR; Vyrovnání přechodu mezi PJD v tunelu a štěrkovým ložem - etapa III MC-Ballastbond 70; 760 l
2014 Traťový úsek v Děčíně za mostem přes Labe před nádražím - středně silné prolití KL pryskyřicí po doplnění přisypávky na hlavách pražců v šíři 800 mm a délce 94m; Stabilizace kolejového lože v oblouku
MC-Ballastbond 70; 1520 l
2014 Definitivní TT Partyzánská – Trojská, 2 část – Holešovice - prolití KL na přechodu z Trojského mostu; Vyrovnání přechodu mezi PJD na mostě a KL + stabilizace kolejového lože v oblouku proti vybočení MC-Ballastbond 70; 1200 l
2014 RTT Bělohorská - stabilizace kolejového lože; Prolití KL v části Vypich; Vyrovnání přechodu mezi PJD a kolejovým ložem MC-Ballastbond 70; 720 l
2014 RTT Bělohorská - stabilizace kolejového lože; Povrchové prolití KL v zastávce Říčanova; Zajištění lepší čistitelnosti kolejového lože
MC-Ballastbond 60; 840 kg
2014 Stabilizace traťového úseku u Žlutic v délce cca 40m; Stabilizace strmého štěrkového náspu vůči sesuvu MC-Ballastbond 70; 240 l
2014 Uzel Plzeň - 1. stavba, Přestavba pražského zhlaví; Chemické pažení kolejového lože v rámci rekonstrukce žel. mostu MC-Ballastbond 70; 520 l
2014 Prolití kolejového lože v oblasti srdcovek před stanicí Zábřeh na Moravě - testovací úsek; Stabilizace štěrku proti rozvolnění a zabránění častého podbíjení MC-Ballastbond 70; 480 l
2015 Stabilizace štěrku v oblastech nelegálního přechodu chodců na úsecích Grygov-Olomouc a Štěpánov-Olomouc; Stabilizace štěrku za hlavami pražců proti jeho sesuvu; použita pryskyřice v červené barvě MC-Ballastbond 60 red; 210 kg
---

Zpět výpis článků

AKTUÁLNĚ:

MC-Floor Screed


Copyright © 2010 - 2017 | Soubory | RSS kanál
www.mc-bauchemie.de :: www.mc-bauchemie.cz